System monitorowania satysfakcji pacjenta

Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach wprowadza system ciągłego monitorowania satysfakcji pacjenta. W tym celu w każdym z oddziałów pacjenci znajdą formularze anonimowych ankiet satysfakcji pacjenta z pobytu w szpitalu.

Można szczegółowo oceniać nie tylko jakość opieki lekarskiej czy pielęgniarskiej, ale również np. czystość oddziału czy jakość podawanych posiłków. W ankiecie znajduje się też pole, w którym można zgłaszać własne sugestie zmian w szpitalu.

– Pierwsze ankiety już spływają, mamy sporo dobrych opinii i z nich się bardzo cieszymy, ale pojawiają się również te mniej przychylne i na takich nam szczególnie zależy, bo dzięki temu wiemy na co należy zwrócić szczególną uwagę i to poprawić – mówi dyrektor WSZ Skierniewice, dr n. med. Jacek Sawicki.

Formularze do wypełnienia są wydawane przez pielęgniarki dyżurujące w oddziale. Wyniki ankiet na bieżąco analizuje Dział Obsługi Merytorycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach, a wnioski przekazuje dyrekcji.

Oprócz ankiet, które pacjenci mogą wypełniać i pozostawiać w oddziałach w specjalnie przygotowanych do tego skrzynkach, każdy może oceniać pobyt w szpitalu również poprzez stronę internetową: szpitalskierniewice.pl (w zakładce „Dla Pacjenta”).

Powiązane aktualności

Skomentuj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.