Klinika24 – nowoczesna platforma medyczna dla lekarzy
Zapotrzebowanie na specjalistyczną opiekę medyczną z roku na rok stale wzrasta. Sytuacja epidemiologiczna wymusiła szybkie opracowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia, co wpłynęło na dynamiczny rozwój telemedycyny.
![](https://gazetalekarska.pl/wp-content/uploads/2022/04/Klinika24.jpg)
Jednocześnie wzrosły oczekiwania co do jakości oraz dostępu do świadczeń medycznych. Pandemia wirusa SARS-CoV-2 niewątpliwie wpłynęła na kształt relacji lekarz-pacjent, a także zmieniła sposób postrzegania kontaktów z placówkami medycznymi. Nowoczesny pacjent oczekuje obecnie profesjonalizmu, wygody i niezawodności. Coraz częściej szuka usług medycznych, wizytówki lekarza czy możliwości umówienia wizyty w Internecie. Aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, powstała Klinika24.
Klinika24 – wygodna obsługa pacjenta i profesjonalny wizerunek w sieci
Klinika24 umożliwia placówkom medycznym oraz lekarzom prowadzącym praktykę indywidualną zwiększenie swojej obecności w Internecie, a tym samym budowanie wizerunku oraz pozyskiwanie nowych pacjentów. W jej skład wchodzą gotowe, sprawdzone narzędzia, usprawniające codzienne prowadzenie działalności, takie jak rejestracja online, a także rozwiązania z zakresu telemedycyny, pozwalające na rozszerzenie dotychczasowych usług, między innymi o wideokonsultacje.
E-rejestracja i skuteczne przypomnienia o wizycie
Puste „okienka” w grafiku nie pozwalają na efektywne wykorzystanie czasu pracy. Platforma Klinika24 umożliwia lekarzowi udostępnienie swojego terminarza pacjentom. Dzięki temu mogą oni samodzielnie wybrać, korzystając z mobilnej aplikacji MojeZdrowie24, najbardziej dogodny dla siebie termin, bez konieczności wykonywania połączenia telefonicznego w godzinach pracy recepcji. To łatwy sposób na zwiększenie ilości udzielanych konsultacji, dotarcie do nowych pacjentów i oszczędność czasu. Dodatkowo, system wysyła powiadomienie przed zbliżającą się wizytą, co pomaga zminimalizować liczbę ”pacjentów widmo”.
![](https://gazetalekarska.pl/wp-content/uploads/2022/04/Klinika24_nowa_platforma.jpg)
Płatności online, rozliczenia i raporty
Obsługa procesu płatności w systemie Klinika24 bierze pod uwagę wygodę pacjenta, a także placówki medycznej lub lekarza prowadzącego indywidualną praktykę medyczną. Pacjent ma wybór metody płatności – może skorzystać z wygodnej płatności za pomocą przelewu online lub szybkiego przelewu mobilnego BLIK. Platforma z kolei automatycznie księguje usługi, zajmuje się również wystawianiem dokumentów sprzedaży, obsługą zwrotów i generowaniem raportów rozliczeniowych. Wszystkie płatności i faktury za zrealizowane wizyty online oraz korzystanie z platformy są zgromadzone w jednym miejscu, zapewniając porządek w dokumentach i prowadzonej działalności.
Korzystne warunki dołączenia
Platforma działa w oparciu o model FFS (free-for-service) – prosta wizytówka i korzystanie z usługi jest bezpłatne. Dlatego do społeczności może dołączyć każdy lekarz czy placówka medyczna i w kolejnym kroku zdecydować o rozszerzeniu usługi o dodatkowe opcje w ramach abonamentu. Sprawdź nasze produkty: Gabinet Komfort i HIS Plus.
Bezpieczny przepływ dokumentacji pomiędzy lekarzem a pacjentem
Platforma Klinika24 umożliwia zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną, w tym wystawianie e-Recept, e-Skierowań oraz e-Zwolnień. Dzięki integracji z aplikacją MojeZdrowie24 pacjent ma podgląd e-dokumentacji medycznej i może ją udostępniać zdalnie lekarzowi na kolejnych wizytach. Zautomatyzowany przepływ informacji między platformą a aplikacją MojeZdrowie24 usprawnia przebieg wizyty czy telekonsultacji, dzięki czemu więcej uwagi można poświęcić rzeczywistym problemom pacjenta.
![](https://gazetalekarska.pl/wp-content/uploads/2022/04/Klinika24-z-mysla-o-lekarzach-1.jpg)
Co nas wyróżnia?
Klinika24 to obecnie jedyna na rynku usługa, która umożliwia połączenie internetowej wizytówki lekarza lub placówki medycznej z systemem ułatwiającym zarządzanie gabinetem lub dużą jednostką medyczną. Jej przewaga wynika ze zintegrowania funkcjonalności i udogodnień, które dotychczas nie były dostępne w postaci jednego spójnego systemu.
Dziennik zdrowia pacjenta
Nowy system został zintegrowany z aplikacją MojeZdrowie24, z której korzysta już ponad 25 tys. pacjentów! Umożliwia ona prowadzenie elektronicznego dziennika zdrowia: zapisywania pomiarów podstawowych parametrów, takich jak ciśnienie tętnicze krwi, poziom glikemii, czy saturacji, przechowywanie dokumentacji medycznej i wyników badań, a także ich udostępnianie podczas konsultacji lekarskiej (zarówno online, jak i stacjonarnie). Aplikacja MojeZdrowie24 to również narzędzie umożliwiające pacjentom rezerwowanie wizyt online u specjalistów korzystających z platformy Klinika24. Aplikacja dedykowana jest pacjentom i służy do budowania świadomości zdrowotnej oraz zaangażowania w leczenie, co korzystnie wpływa na jego efekty.
Dopasowanie do potrzeb klienta
Komponenty wchodzące w skład Kliniki24 to rozwiązania dopasowane do potrzeb różnych grup docelowych. Niezależnie od skali działalności, zarówno indywidualna praktyka, jak i większa placówka może skorzystać z udogodnień w sferze marketingu, realizowania wizyty (w tym obsługi wideokonsultacji), zarządzania dokumentacją oraz budowania społeczności pacjentów zaangażowanych w proces leczenia.
![](https://gazetalekarska.pl/wp-content/uploads/2022/04/Klinika24-badz-widoczny.jpg)
Profesjonalny wizerunek portalu
Wizytówka lekarza lub placówki prezentuje najistotniejsze dla pacjenta informacje, bez zbędnych danych. Przemyślany projekt umożliwia profesjonalne przedstawienie podmiotu medycznego w internecie i lepsze pozycjonowanie usług.
Dla kogo najlepszy będzie system Kliniki24?
Oferta Kliniki24 skierowana jest zarówno do lekarzy prowadzących indywidualną praktykę, jak i placówek medycznych, chcących dotrzeć ze swoją ofertą świadczeń do jak najszerszego grona odbiorców. Budowa własnego wizerunku to podstawa rozwoju i pozyskiwania nowych pacjentów, dlatego naszą ofertę polecamy w szczególności:
- lekarzom i przychodniom, chcącym pozyskać nowych pacjentów, zadbać o swój wizerunek i wsparcie marketingowe, wystawić swoje usługi online oraz wyposażyć się w system usprawniający prowadzenie indywidualnej praktyki lekarskiej lub przychodni,
- zarządzającym większymi placówkami (szpitale i centra medyczne), którzy chcą wypromować placówkę, zapewnić jej widoczność w sieci, a także otrzymać pomoc w jej prowadzeniu i pracować w nowoczesnym systemie klasy HIS,
- pozostałym pracownikom ochrony zdrowia, którzy chcą pracować z dowolnego miejsca na świecie dzięki telemedycynie i wideokonsultacjom,
- specjalistom wykonującym samodzielne i inne zawody medyczne, takie jak: stomatolog, rehabilitant czy dietetyk.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY